Marketing Ξενοδοχείου: Πώς να προσελκύσετε επισκέπτες εν μέσω πανδημίας

Τον Σεπτέμβριο, η έκθεση “State of the Hotel Industry” της American Hotel & Lodging Association αποκάλυψε ότι σχεδόν το 65% των ξενοδοχείων σημειώνουν λιγότερη ή ίση με 50% πληρότητα. Με ένα εντυπωσιακά μικρό ποσοστό για μια βιομηχανία με χαμηλά περιθώρια κέρδους ακόμη και χωρίς την πανδημία, η αργή επιστροφή της ζήτησης σε υψηλότερα επίπεδα για την διαμονή σε ξενοδοχεία μπορεί να είναι καταστροφική.

Εν μέσω πανδημίας, η βιομηχανία φιλοξενίας πρέπει να επανεξετάσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ για να φέρει τους επισκέπτες πίσω και να προσελκύσει νέους. Αφού ζήσατε τις πρόσφατες αλλαγές στη βιομηχανία φιλοξενίας τους τελευταίους μήνες, ακολουθούν τρεις στρατηγικές μάρκετινγκ που θα μπορούσαν να αποδειχθούν επιτυχημένες:

Έκκληση στον αυτόνομο ταξιδιώτη

Τα μέτρα κοινωνικής απόστασης απαιτούν τον χώρο φιλοξενίας να προσαρμοστεί και να λάβει μέτρα για να φιλοξενήσει επισκέπτες και τα ξενοδοχεία πρέπει να ενημερώσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ για να αντικατοπτρίζουν αυτές τις αλλαγές. Αντί να εμπορεύονται τα παλιά βασικά είδη εξυπηρέτησης πελατών υψηλής ποιότητας, οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων θα πρέπει να στραφούν στην έμφαση στην ευελιξία.

Μετά από μήνες lockdown και διαρκούς αβεβαιότητας, οι ταξιδιώτες πιθανότατα δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στις πολιτικές κρατήσεων και ακυρώσεων από ποτέ. Οι επισκέπτες είναι πιο διατεθειμένοι να δεσμευτούν για κρατήσεις σε ξενοδοχεία που προσφέρουν μια πιο γενναιόδωρη και ευέλικτη πολιτική ακύρωσης.

Το πιο σημαντικό, οι ταξιδιώτες θέλουν να γνωρίζουν τα μέτρα ασφαλείας που ισχύουν για τη μείωση των κινδύνων έκθεσης και τον περιορισμό της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να αυξήσετε τις παροχές στη μονάδα

Λόγω των κοινωνικών αποστάσεων, πολλοί χειριστές ξενοδοχείων έκλεισαν κοινόχρηστους χώρους, όπως πισίνες, σπα, γυμναστήρια κ.λπ. Επιπλέον, αντί για ένα κοινόχρηστο γυμναστήριο, περισσότερα ξενοδοχεία αρχίζουν να ακολουθούν την τάση να προσφέρουν εξοπλισμό προπόνησης σε κάθε δωμάτιο ή να δίνουν στους επισκέπτες πρόσβαση σε ιδιωτικά μαθήματα γυμναστικής.

Για να ξεχωρίσουν πραγματικά από τον ανταγωνισμό, τα ξενοδοχεία πρέπει να σκεφτούν έξω από το κουτί για να προσελκύσουν επισκέπτες. Με επαγγελματικά ταξίδια σχεδόν ανύπαρκτα προς το παρόν, αυτή είναι μια ευκαιρία για την προώθηση δωματίων ως απομακρυσμένων γραφείων για άτομα που έχουν κουραστεί να εργάζονται από το σπίτι. Αυτό δίνει στα ξενοδοχεία την ευκαιρία να δημιουργήσουν νέες προσφορές, όπως μακροπρόθεσμα ενοίκια και μηνιαίες συνδρομές ή συνδρομές για να προσελκύσουν νέους επισκέπτες.

Προώθηση πρωτοκόλλων καθαρισμού.

Η πανδημία πυροδότησε έναν έντονο ανταγωνισμό στα πρωτόκολλα καθαρισμού μεταξύ των ξενοδοχείων, οπότε οι βασικές πρακτικές καθαρισμού μετακινούνται από το παρασκήνιο στην προσκήνιο και στο κέντρο των στρατηγικών μάρκετινγκ. Πριν οι επισκέπτες φτάσουν στο χώρο του ξενοδοχείου, πρέπει να γνωρίζουν τις πολιτικές καθαρισμού του ξενοδοχείου και τα πρότυπα υγιεινής. Αυτές οι πληροφορίες πρέπει να είναι ορατές και εύκολες να βρεθούν στον ιστότοπο ενός ξενοδοχείου, περιγράφοντας τι μπορούν να περιμένουν κατά την άφιξη.

Η εμφανής σήμανση των προτύπων ασφάλειας και καθαριότητας, οι σταθμοί απολύμανσης χεριών και οι πιστοποιήσεις του κλάδου καθαρισμού ή υγιεινής στην είσοδο θα τους καθησυχάσουν για την απόφασή τους.

Πηγή: www.forbes.com